woensdag 16 maart 2011

Start van deze weblog

Vandaag start ik een weblog over mijn hobby, schilderen, en andere interesses die niet op de blog van mijn werk thuishoren. Deze blog bestaat dus naast de OVC mediatheek weblog.

Ik hoorde vandaag, naar aanleiding van het thema van de Boekenweek, iemand zeggen dat er een groot verschil zou zijn tussen de dagboeken die vroegen bijgehouden en gepubliceerd werden en de weblogs die jan en alleman tegenwoordig op het internet zet. In weblogs ontbrak het aan reflectie. Alles werd maar klakkeloos op het web gezet, zonder dat men zich afvraagt of er iemand is die daarop zit te wachten. Tja, ik herken dit wel. En ik vraag me af wie er op mijn schrijfsels zit te wachten.

Lees en reageer als je wilt, sla over als het je niet interesseert. Er is genoeg op de wereld dat wel de moeite van het lezen waard is. Voor wie mij wil volgen: veel leesplezier! En de anderen: a dieu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten